Montag, 26. November 2012

Playlist 26. November

Auf Foto - KOZAK SYSTEM in Kyiv 2012

1. H.T. HAYKO: Singles - Karusel
2. H.T. HAYKO: Singles - Crazy (18+ Dirty Version)
3. H.T. HAYKO: Singles - Taxi (O.S.T.)
4. H.T. HAYKO: Singles - AntiSystem
5. H.T. HAYKO: Singles - Professor - Poghpat (Clean Version)
6. VASYA OBLOMOV: Stabil'nost' - Korporativnaya
7. VASYA OBLOMOV: Stabil'nost' - Pravda (Feat. S.SHUNROV & NOIZE MC)
8. VASYA OBLOMOV: Stabil'nost' - Rap-moleben (Feat. L.PARFENOV & K.SOBCHAK)
9. VASYA OBLOMOV: Stabil'nost' - Hiy (Feat. GRAZHDANIN POET)
10. KOZAK SYSTEM: Shablya - Shablya
11. KOZAK SYSTEM: Shablya - Get up stand up
12. KOZAK SYSTEM: Shablya - Ya vorota zapyrayu
13. HAYDAMAKY: Ukraine Calling - Nemaye hliba spivay


Viele armenische Fahnen bei Narek "Mets Hayq" feat. HT Hayko - Born in Armenia

Keine Kommentare: