Montag, 16. September 2013

Playlist 16. September

1. GIPSY.CZ: Upgrade - Mafioso
2. GIPSY.CZ: Upgrade - Zigulik
3. GIPSY.CZ: Upgrade - Gypsy tango
4. GIPSY.CZ: Upgrade - Maro
5. TADY TO MAS: Kratkovlasa Cembalistka - Tak vola do hory
6. TADY TO MAS: Kratkovlasa Cembalistka - Solo pre cembalo
7. TADY TO MAS: Kratkovlasa Cembalistka - Honky Tonk women
8. MUSICA FOLCLORICA: Ej, Zeny, Zeny, Poradteže Mi - Rasasa, rasasa, nožky moje
9. MUSICA FOLCLORICA: Ej, Zeny, Zeny, Poradteže Mi - Ej, ženy, ženy, poradteže mi
10. MUSICA FOLCLORICA: Ej, Zeny, Zeny, Poradteže Mi - Pekný si, Janíčku, jak ruža
11. UNIA: Edzyem - Z-pad belaga kamush'ka
12. UNIA: Edzyem - Oy, na hori
13. UNIA: Edzyem - Myadzvedz'
14. UNIA: Edzyem - Edzyem
15. CIGDEM ASLAN: Mortissa - Trava Vre Manga Kai Alani (Away With You, Manga)
16. CIGDEM ASLAN: Mortissa - Pane Gia To Praso (Out For Leek)



Keine Kommentare: